Metody płatności
Różnorodność i bezpieczeństwo metod płatności to nasz priorytet! W MZ-STORE dbamy o Twoją wygodę, dlatego oferujemy szereg opcji płatności, w tym płatność kartą kredytową, przelew bankowy oraz płatność za pobraniem. Bez względu na to, jaką metodę preferujesz, zakupy u nas są łatwe i bezpieczne. Wybierz swoją ulubioną metodę płatności i ciesz się wygodnym zakupem!
Płatność z góry
- przelew tradycyjny
- PayU
- PayPal
- przelewy24
Bezproblemowe płatności w MZ-store
W MZ-store cenimy Twój czas i wygodę, dlatego dbamy o to, aby proces płatności był jak najbardziej bezproblemowy. Zapewniamy różnorodne opcje płatności, które pozwalają na szybkie i bezpieczne finalizowanie transakcji.
Wybierz swoją ulubioną metodępłatności
- GooglePay: Korzystaj z wygodnej płatności za pomocą GooglePay, aby szybko i łatwo dokonać zakupów w naszym sklepie.
- ApplePay: Dla użytkowników urządzeń Apple proponujemy płatność za pomocą ApplePay, dzięki czemu zakupy stają się jeszcze bardziej intuicyjne i bezpieczne.
- Blik: Skorzystaj z płatności Blik, aby szybko opłacić swoje zamówienie poprzez aplikację mobilną Twojego banku.
Nowe możliwości na horyzoncie
- Klarna (wkrótce): Już wkrótce wprowadzimy odroczną płatność Klarna, dzięki której będziesz mógł/a kupować produkty od razu, a zapłacić za nie później, zwiększając swoją elastyczność finansową.
- InpostPay (wkrótce): Planujemy także wprowadzenie płatności InpostPay, abyś mógł/a załatwić wszelkie sprawy związane z zamówieniem za pomocą jednej aplikacji, zapewniając sobie jeszcze większą wygodę i efektywność.
Wygodne i bezpieczne zakupy
Nie ważne, która metodę płatności wybierzesz, w MZ-store możesz mieć pewność, że Twoje dane są chronione i transakcje są przeprowadzane w sposób bezpieczny. Dzięki naszym różnorodnym opcjom płatności możesz skupić się na swoich zakupach, nie martwiąc się o formalności płatnicze.
Płatność za pobraniem
- karta płatnicza
- gotówka
Anulowanie zamówienia w MZ-store
W MZ-store staramy się zapewnić naszym klientom jak najwyższy poziom obsługi, w tym również możliwość anulowania zamówienia, jeśli zajdzie taka potrzeba. Poniżej znajdziesz informacje dotyczące procedury anulowania zamówienia w zależności od wybranej metody płatności.
Proces anulowania zamówienia
Płatność Online: Jeśli dokonałeś/aś płatności online, masz 48 godzin na opłacenie zamówienia. Jeśli w tym czasie nie otrzymamy potwierdzenia płatności, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a środki zostaną zwrócone na Twoje konto.
Przelew Tradycyjny: W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, masz 5 dni roboczych na dokonanie płatności. Jeśli nie otrzymamy potwierdzenia przelewu w tym czasie, Twoje zamówienie zostanie anulowane.
Jak anulować zamówienie?
Jeśli chciałbyś/chciałabyś anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu lub adresem e-mail podanym na naszej stronie internetowej. Upewnij się, że podasz numer zamówienia oraz wszelkie inne niezbędne informacje.
Uwaga:
Prosimy pamiętać, że po upływie wyznaczonego czasu na dokonanie płatności, automatycznie przystępujemy do procesu anulowania zamówienia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące anulowania zamówienia, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem obsługi klienta.